31 juli 2010

Nu har jag gjort det igen..

Nu har jag lyckats efter mitt snesteg för 2 dagar sen, och denna gång blir jag så förbannat trött och arg på mig själv. Jag har lyckats tappa bort min plånbok igen!!! När vi står i entrén till Grönan för att betala inser jag att den inte ligger i väskan:( Fy faan nu får det vara nog, jag orkar inte längre. Vad är det för fel? Vad är det jag saknar? Hålla, wake up Millan!
Nu åker Daniel o Patzie innan och jag sitter på en bänk o dricker en cappuccino i SOLEN! Nåt positivt iaf:D

4 kommentarer:

Nelli sa...

Kanske dax att fixa plånboks kedja ;)

Anonym sa...

va? har de gått in och lämnat dig utanför? konstiga vänner har du...
hoppas det ordnar sig ändo!

Daniel sa...

Anonym:

Hahaha... Jo, vi lät Millan sitta utanför Gröna Lund i 5 timmar som straff! Bra tips måste jag säga, det blir det nästa gång så min slarviga kvinna lär sig!

Klart hon var med inne på Gröna Lund, hon åker inga karuseller bara. Men jag håller med om att Millan inte formulerade sig kanon i sista meningen =)

Plånboken hade hon lämnat kvar på hotellet så slarv eller taktik?? ;)

Millan sa...

Nelli:
Det vore kanske nåt att tänka på?! ;)

Anonym:
Hahaha, jag var nog lite otydlig i detta inlägg...självklart följde jag med in, men Daniel fick ta fram sitt kort o betala ist för att jag skulle betala som var planerat.. /Millan