06 juli 2010

50 år...

Nu ska det kalasas ordentligt. Vi är nu påväg ut på landet för att fira Daniels mamma som fyller 50 år idag. Hon vet inte att vi redan är nere på ön, hon tror vi kommer ner lagom till festen på lördag. Jag hoppas hon blir glatt överraskad över att vi kommer o grattar med sång o dans.
Jag fajtas fortfarande med min jäkla förkylning...så min traditionella morgonpromenad runda får vänta, till imorn kanske;)
Är det nåt jag är noggrann med så är det att ABSOLUT inte träna när jag har ont i halsen, det kan vara riktigt farligt och så viktig är inte träning o prommis att man inte kan vänta 2 dagar extra. Jag hoppas o tror på en stor o god grillbuffe hos svärmor nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter riktigt trevligt :).
Lite roligt att min kära mamma också fyller år idag och just 50år också :).