20 juli 2010

Borta bra men hemma bäst

Då var jag på hemmaplan igen. Vårt gamla Norrköping såg ut precis ut som vi lämnade det för två veckor sedan. Lite mer reklam låg innanför dörren bara. Båtresan igår gick snabbt o lugnt. Jag hade bunkrat upp med tidningar, korsord, bok, mp3, Pepsi, 10 bitar sushi o godis:) Jag lyckades även sova bort en timme.. Visst är det underbart att komma hem och det är nybäddat och städat i hela lägenheten. Klockan var strax efter 22 när vi kom hem och jag var effektiv och fick igång en maskin tvätt, en diskmaskin och jag plockade upp ur väskan o in i skåpena innan jag kunde krypa ner under täcket. Det känns så skö
nt att slippa se all packning i all evighet hemma i hallen.
Idag är det en ny härlig dag att se fram emot!
I morse när jag var ute o cyklade var det inte många människor vakna o uppe. Hela cykelbanan för mig Själv!
Vi ses lite senare då jag har lite mer semesterbilder att bjuda på... ;)

2 kommentarer:

john sa...

Kom precis att tänka på Lotto-reklamen som gick för några år sedan om Bosse som hade en helt egen fil där han gled fram med sin gamla Volvo :)

Millan sa...

John:
Haha, jag o Bosse..det är bara den där lilla Lotto-vinsten som skiljer oss åt;o)Och iof att jag glider på mina två hjul med min vita ram meddans Bosse åker Volvo är ju även en liten detalj...