13 juli 2010

Semestern är i full gång

Nu är det minst sagt varmt och härligt. Vi har just avslutat dagens två timmar i solen, mer orkar jag inte. En proteindrink blev dagens lunch då min matlust är minimal under dagen...desto hungrigare på kvällen ist :)
Nu ska vi bara ta en kopp kaffe och sen leta upp ett självplock ställe där vi kan frossa i jordgubbar o hallon!!!
Lite bilder ifrån svärmors 50-årsfest i lördags


Senare framåt kvällen åkte mina nya skor av och jag sprang runt barfota och plockade disk...
VILKEN lättnad!!!
Disk/städpersonal!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan, jag måste bara säga att du har en underbart rolig och intressant blogg. Är grymt avensjuk på dig och din kropp. vilket gör det lättare för mig i min egen träning.

Försöker själv bygga muskler efter en vikt nedgång ifrån 72kg till 60kg.
Du får gärna dela med dig av dina tips, det skulle göra mig väldigt glad :)

Kram Sanne Brandberg

Cecilia sa...

Åh vad fina ni är!!Fortsätt njut av semstern :) Tack för en kanon bra blogg,på många sätt!
Kram Cecilia

Johanna sa...

Åååå villen fin klänning du har! Vart är den ifrån?

Mamma Fia sa...

Så underbart fin du är...och de andra med, men du är outstanding:)
Kramen Mamsen

Linda sa...

Va fin du var i den klänningen, verkligen skit snygg :)

Millan sa...

Sanne:
Tack fina du!!
Stort grattis till dig och din viktminskning, Bra kämpat! Visst kan jag hjälpa dig med lite tips och en spark i baken..håll utkik här framöver eller hör av dig till mig.
Kram Millan

Cecilia:
Tack tack tack!!!
KrAM

Johanna:
TACK! Klänningen är ett impulsköp då jag bara sprang förbi Gina i våras och råkade komma ut med en hel påse gott o blandat...tihi!! ;o)

Mamma:
LoveYou!

Linda:
Tack snälla gumman!