11 juli 2010

Man bör inte äta glass i värmen...

Har just nu 30 grader i centrala Visby. För att släcka värmeslag och suget efter glass så åkte vi ner till hamnen för att jag skulle få min första gotländska glass. Men trots att kulorna var goda så hann jag inte smaka av glassen innan låg i min mage...den bara smälte bort så jag var tvungen att sätta hela struten i halsen ist för att ha glassen rinnande nerför handen... Det känns lite surt o tråkigt att betala 40 kr för en glass som är slut på 5 min och som som man nästan känner sig stressad till med en lite svalare dag. över. Nästa glass får jag lyxa till med en lite svalare dag än denna.

2 kommentarer:

Nenne sa...

Hej, Beställde en pre-workout i går, tack vare dig *L*
Skall bli kul när jag får hem den
*L*

/ Nenne

Millan sa...

Nenne:
Ååhh så roligt, du kommer älska den! Min är slut så jag måste göra en ny beställning snarast..
Kram