30 juli 2010

Jäkla oturs jag ...

Jag sätt nyss o somnade till på tåget. Det är så jäkla skönt o avslappnande men nästan förbjudet.. Då chansen att missa att gå av är inte stor;o)
Igår var bara en i raden av olyckor o missöden som har lyckats raka ut för den sista tiden...Min plånbok var bara borta!! Kl var 20 o jag kom ner till stationen för att ta tåget hem ifrån Linköping.. och där fanns ingen pendel till att börja med och jag såg inte att det skulle gå nån heller.. Vad fasen gör man?? Ingen plånbok o inget tåg hem... Jag är o kan vara lite känslig ibland så vad gör jag?? Jo jag börjar ju självklart o grina..Det fanns ett tåg som skulle till Stockholm, så Killen på tåget var så snäll i lät mig åka med och hoppa av i farten i Norrköping:) Äntligen hemma iaf, det är ju ändå nåt. Men min lycka blev total när en tjej vid namn Erica ringde o så att hon hade hittat min plånbok:D 22.01 mötte jag upp henne nere på tågstationen och jag fick min kära svarta....jag hade visst bara rest mig upp och glömt den säter på morgontåget, Typiskt :)

4 kommentarer:

Daniel sa...

Haha..

Har du skrivit det här inlägget på mobilen eller? Var nog inte många meningar som inte tappat nåt ord eller blev felstavat.

Mvh
Din man

Millan sa...

Daniel:
Hmm ja det kanske jag har;o)
Det är inte det lättaste att skriva på den lilla jäkla toutch skärmen...jag gör så gott jag kan när jag är på resande fot iaf:D
Bättre ett lite lustigt o felstavat inlägg än inget alls!
Love U!!

Madde sa...

åh förstår precis hur de känns, tappade busskort och nycklar häromdagen, nycklarna hade busschauffören hittat, men fick köpa nytt busskort =(

Millan sa...

Madde:
Visst är det orättvist att vissa av oss har föds med sådan otur?!!! ;o)