15 juli 2010

Morsning korsning

Det var inte många själar som visade sig ute på gatorna idag under min morgonpromenad. Det är ganska skönt att kunna spela allan i min ensamhet...
Det ser ut som om vi blir utan sol o hetta idag, det var riktigt behagliga 27 grader och lite fläktande vindar.Kan vara behövligt när jag väl kommer igång med mina små ben o svettningar...;o) tihi.
....................................................

I måndags var vi på Trädgårn mitt i Visby tillsammans med Daniels syster Linda o hennes man Thomas och käkade grillbuffe..den var kanske inte så mycket att hänga i julgranen men sällskapet var trevligt och drickan var det inget fel på.
Som ni vet så dricker jag inga mängder med alkohol, men nga glas rosé var riktigt gott i sommar värmen.
Efter maten gick vi o strosade på stan, jag köpte ett armband på ett riktigt turist marknadsstånd.
(...om ni undrar: japp jag var naken denna kväll, haha)
Här har vi Thomas mätt o belåten efter både mat o glass
Linda är lika nöjd hon om inte lite gladare eftersom hon glatt släckte törsten med lite rosé oxå...
Gillar vi glass eller gillar vi glass?
Vi sitter ensamma o sist kvar medans de håller på att stänga glassbaren...
Två fina brudar på stadsvandring :x

Inga kommentarer: