11 augusti 2010

Bandyrumpa

Kommer ni ihåg på skolgympan då man delades in i lag och spelade innebandy? Det var aldrig riktigt min favorit, jag sprang mest runt o vevade med klubban och träffade nog fler knän än bollar iaf... Egentligen det starkaste jag minns ifrån innebandy passen är den jäkla träningsvärken i rumpan som man vaknade med dagen efter innebandypasser. Med rumpan upp i vädret har jag sprungit runt här hemma och har städat för att göra fint tills Daniel kom hem. Duktiga Jag. Liksom bandy kommer inte städa på min topp 3 lista direkt. Men det är sånt man måste göra har jag förstått. Daniel blev så glad att han fixade iordning kvällsmat till mig.
Att vila ifrån gymmet idag var riktigt skönt, det behövdes för kroppen känner jag! Jag har träningsvärk nästan överallt. Nästan att man kan säga att man har kört lite cardio under städningen?!! ;o)
Nu ligger jag i sängen och sover om 90 sek.
Natti natti

Inga kommentarer: