03 augusti 2010

Satan i gatan

Va ont i rumpan jag har. Det tar emot varje gång jag måste sätta mig på toaringen...iiiiiihhhh

Nej, jag är inte dålig i magen...hahaha

Jag har BARA TRÄNAT BEN!!!

Igår var första gången på fem veckor som mina stockar fick ta i ordentligt. Eller igentligen inte så mycket och hårt utan jag tog det väldigt lugnt o lätt för att försöka undvika denna brännande men ändå sköna känsla i benen som jag känner idag.

Jag började med liggande bencurl följt av sittande på ganska låga vikter men med fler reps. The killer machine Benpressen gjorde susen igår....det svider i både ben o rump. Lite lagom lätta 140 kg, vågade inte mer..måste skynda långsamt heter det va?! Avslutade med basic benspark, denna övning är en av mina absolut tråkigaste iaf.

Nu är det dax för dagens pass: RYGG! Jag laddar just nu upp med en Celsius, smak; Hallon & Acai.

Jag är sugen på lite mys efter träningen, det är jag värd idag känner jag, vad kan vi då hitta på???

Nåt gott att äta?

Film?

Storhandla...?

Vi får se, nu väntar gymmet iaf!!!!!

2 kommentarer:

Julia sa...

Haha jag lider av samma syndrom - utfallsgång med hantlar ger brutal träningsvärk!

Kram

Millan sa...

Julia:
mmmm, härligt!
kram