08 augusti 2010

Min HEMLIS!!!


REBUS:


ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN har jag förverkligat min DRÖM!!!

Jag är nu delägare av Linköpings enda nyttiga lunchrestaurang!!!

Jag delar denna underbara restaurang tillsammans med Linda Bergqvist som startade upp HälsoFreak i december 2009.
Linda har liksom jag ett brinnande intresse för träning, hälsa och Fitness.
Linda tävlade på SM-07 i Fitness.

Sådär ja, nu vet ni alla vad jag gör och vart jag tillbringar min tid på varje underbar dag!
Jag älskar mitt "Nya liv" och MIN restaurang!!!!

19 kommentarer:

Emma B Nordicclub =) sa...

Härligt! Grattis! Jättekul! Jag och Dennis får ta oss en tripp till Linköping och prova helt enkelt! Bra idé och initiativ tycker jag, finns alldeles för lite såna restauranger för oss som vill leva lite sundare!

Nenne sa...

Vad roligt =)
Är du med och lagar maten?
Vad kommer att stå på menyn tex. nyfiken *L*
Läste inlägget om Bcaa.. själv så tycker jag det är lite lättare med tabletter, blir lätt så många drinkar hit ock dit annars...hihi Men om denna passade tillsammans med preworkouten kankse jag borde prova denna, eftersom jag redan ha PWO hemma =)
Hur och när tar du dina bcaa?
Ha D Å lycka till med det nya :)

Anonym sa...

ja visste la DE =)
Jättekul!!!
Det kommer att bli kannoners!!
JAg vet att jag har lovat Linda att komma förbi, men har inte fått tid, men nu järgarns, ska jag komma dit!

mvh Camilla Rehn

Linda sa...

Ingen är gladare än jag Millan!! Du tillför så otroligt mycket glädje, inspiration och driv! Tack för allt..

Maria sa...

Hej! Skickade en fråga lite tidigare i förra veckan och frågade om 7keto. Är de helt lagliga? ger de utslag på dopingtest?

GRATTIS till restaurangen! Fan va skoj! var ligger den?

Anonym sa...

va spännande!
lycka till med allt :D

/ Carina

Satu sa...

GUD VA KUL FÖR DIG! Stort grattis, är jätteglad för din skull :)

kosttillskott åsa sa...

Grattis grattis! tänk nu på att expandera, i Stockholm kanske? =o)

Suzan sa...

GRATTIS!
Kommer garanterat om jag har vägarna förbi =)

Millan sa...

Emma:
TACK!!
Ni är SÅ välkomna!
Kram

Nenne:
Tack!!
Självklart kommer jag laga mat! Gå in på www.halsofreak.se och kika på vårt utbud. Vecka 33 kommer vi köra igång med "dagens" igen efter ett kort sommaruppehåll.
jag tycker oxå att tabletter är mycket lättare att ta med sig, men ibland blir det alldeles för mycket tabletter/kapslar att svälja, då är det bra att kunna variera med pulver. Jag tar ca 10g varje morgon innan frukost och absolut innan morgoncardio, ca 10g innan och efter träning. Den passade jättebra tillsammans med PWO.
Kram

Camilla:
JA, nu måste du komma förbi!

Linda:
LOVE love love love, till dig och Mion!

Maria:
TACK!
HälsoFreak ligger i centrala Linköping på Klostergatan 25B.
Jag kan inte svära för och på mitt liv när det gäller din fråga. Men vad jag vet så är den helt laglig och OK. Skicka iväg ett mail till info@topformula.se och fråga så att du är på den säkra sidan vad det gäller dina tankar o funderingar.
Lycka till, Kram

Carina:
Tack tack!!

Satu:
Oh, tack. va gullig du är!

Kosttillskott Åsa:
Vi VILL och önskar att HälsoFreak sprider sig i hela Sverige inom en framtid. VI har därimot inte tänkt att starta och driva upp dessa restauranger, utan vi kommer att aggera och växa som Franchise restaurang. Vilket innebär att om man är intresserad och sugen på vår idé och koncept att öppna ett HälsoFreak i sin stad så kontaktar man oss och vi hjälper till att starta och komma igång, mm.
Är du sugen??! ;o)

Suzan:
Tack!
Du är jättevälkommen!!

M sa...

Åh,så kult!Gratulerer:-)
Tar jeg turen forbi fra Norge engang skal jeg sørge for å komme innom.

Andreaz sa...

Stort grattis! Fy fan va roligt! Är lite av min egen dröm också.

Önskar er all lycka!

kram / Andreaz

Therese sa...

Wow GRATTIS!!!!!!!

Verkligen en dröm!

Johanna sa...

Grattis! och vad roligt att det ar just i Linkoping for da far jag ju en chans att testa maten nar jag kommer hem pa besok om tva veckor :)

sid sa...

Hej,

Nyss har nya Fitnessguru.se släppts med bl.a en bloggportal. Jag skulle mer än gärna se dig som bloggare på nya sidan vad säger du om det?

För att registrera din blogg får du bara in på http://fitnessguru.se/ och trycker på "skapa konto"

Extra info:

Första tre minuterna var uppe kom över 10 000 unika besökare in!

Vi har redan mer än 50st bloggare och över 200 medlemmar.

Mvh

John sa...

Grattis och lycka till! Helt klart rätt i tiden :).

Chatrine sa...

Grattis, åh va skoj! Saknar verkligen en sån restaurang i Göteborg. Borde fatta mod själv o göra slag i saken ;) Kram!

Unknown sa...

Grattis!
Va roligt att få jobba med det som man brinner för =)
Synd att jag inte bor i Linköping längre för då hade jag lätt blivit stammis hos er ;-)
Önskar er alla lycka i framtiden!

Millan sa...

M:
Tack!!!
Du är så välokommen ;o)

Andreaz:
TACK!!
Det känns nästan lite overkligt, att jag äntligen har förverkligat min dröm och nu har MIN egna Restaurang (tillsammans med Linda såklart)
Jag vet att du är ju som jag , som älskar att prova och exprimentera fram massa nyttigheter i köket... :D
Har ni vägarna förbi Linköping så är varmt välkomna!

Kram!

Johanna:
Tack,
Du är så välkommen!

Sid:
Tack snälla för erbjudandet om att blogga på fitnessguru.se. Men jag stannar gärna kvar här på min lilla sida i min lilla värld, men jag kommer absolut återkomma till fitnessguru.se och inspireras av alla tips, idéer och bloggare.
Millan

John:
TACK!!

Chatrine:
Du kan om du vill!!!
Fundera ordentligt över din dröm om att starta en nyttig restaurang i Göteborg..och när du har bestämmt dig att YES, this is it, så hjälper vi absolut dig med allt runt att dra igång ett HälsoFreak hos dig!!
Lycka till,
Millan

Sandra:
Tack tack!
Jag älskar mitt nya jobb, mitt nya liv! Att få göra det man brinner för varje dag!!! :D
Har du vägarna förbi Linköping så är du varmt välkommen till oss.
Millan