07 augusti 2010

Ibland

Är det skönt att bara ligga i soffan o slappa..idag har jag o Daniel inte gjort många knop. Vi gick upp strax efter 12 och har ätit frukost och bara legat i soffan. Så mkt tv som jag har sett idag har jag inte sett på hela veckan ;o)
Vi var på en mycket trevlig kräftskiva igårkväll, i Linköping hos Vera, en kompis till min fina vän Linda. Jag drack Pepsi max hela kvällen då jag agerade chaufför. En liten powernap på soffan hos Linda o Jimmy innan bilen gick hem var nog inte det bästa...jag väcktes vid 02 och skulle sätta mig bakom ratten. Ingen bra idé...vi kom hem iaf och det var bums i säng!
Idag vete fasen vad vi ska hitta på, då det inte är så många timmar kvar på dygnet...tror inte det blir nån träning idag, vilar idag och kör järnet imorn.
Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

henligheten??!

Millan sa...

Anonym:
http://millansandberg.blogspot.com/2010/08/min-hemlis.html
Tihi :)