08 augusti 2010

Första...

..morgonpromenaden på riktigt länge. Det är ju såå skönt, bara det att jag inte har haft så mycket tid till det de senaste veckorna. Veckodagarna ger absolut inget utrymme till nån prommis och våra helger har varit uppbokade till max...Men idag blev det en liten runda i duggregnet på ca 5km, bättre än ingenting iaf;o)
Daniel ligger fortfarande med täcket över huvudet o myser, kanske ska slita upp honom nu?!!
Som jag skrev igår, så var det en väääldigt lugn lördag för min del, sen frukost i soffan, slappade ngr timmar framför tvn, lunch på Spicy Hot vid 17 tiden, åkte till Hageby centrum för att strosa runt i butikerna innan de stängde, resulterade i ett litet köp till mig..
Vidare hem för att städa!!!
Hmm, blev inte så mycket till städ, jag hittade alla mina gamla almanackor som jagfastnade vid och satt och läste igenom...wips så var kl 20.15 och kväll. Daniel åkte iväg och hämtade syndernas synd: Pizza!
Stenugnsbakad utan ost, med parmaskinka, koktskinka, färska champinjoner, räkor och såklart tomatsås är min favorit!
Vi såg en film, jag fick fotmassage och Somnade.
Detta var min lördag!!

Vad händer idag då???
Jaaaaaaa, jag ska avslöja min hemlis;
IKVÄLL!!!

5 kommentarer:

Suzan sa...

spännande! kommer tillbaka o kikar ikväll :)

Anonym sa...

åh.... kväll--....är det efter kl 18? =)
Kram Camilla

M sa...

Blir spennende å høre hemmeligheten ikveld;-)
Ha nu en toppen dag!

Daniella sa...

Heeej milla :)
Tänkte fråga dig om du har planer för tävling ?

Ha en trevlig söndag!

Millan sa...

Suzan, anonym & M:
Nu vet ni!!!

Daniella:
Hej, nej jag ska inte tävla något under 2010. Bara äta & träna så mycket jag orkar och vill. Alla mina krafter kommer att gå till restaurangen.
Troligtvis blir det höst/vinter 2011, om form o sug finns kanske jag provar på Granprix i vår, men inget är bestämmt än..
Hoppas du har haft en fin söndag oxå!