31 augusti 2010

Nu är det dax för GYMnastik...!

3 kommentarer:

Yrsa sa...

Hej!

Nu har jag smygläst din blogg ett tag =). Och jag är så imponerad över dig och din kunskap! Jag önskar att jag hade hälften av den motivationen och kunskapen =). Du är en inspiration för mig som precis hittat styrketräning och tycker att det är jättekul! Jag vägde i jan 2007 116 kg. Nu väger jag 73!!! =D Det har varit en tuff resa många gånger men jag har lyckats! Men jag är ändå inte nöjd. Nu vill jag ha MER muskler och bli fast i kroppen! Du är inspirerande att hänga med och jag hoppas att du fortsätter skriva.

Tack för inspirationen!

Många varma hälsningar

Annelie sa...

Skulle behöva ett litet råd...Om du skulle rekomendera en cardio maskin att köpa hem, vilken skulle de vara?
=)

// Annelie

Millan sa...

Yrsa:
Hatten av för dig!!! Bra jobbat med viktnedgången. :D
Och jag tackar o bockar för dina fina och uppmuntrande ord om mig och min blogg, om du bara visste hur mycket det värmer att få snälla och uppmuntrande kommentar från er, mina läsare. Och att jag verkligen når ut med mig själv och det jag skriver, och att jag verkligen kan påverka er och uppmuntra er i träning, viktnedgång, matlagning mm är SKITKUL!
Fortsätt kämpa så håller jag alla mina tummar för dig att du kommer lyckas nå ditt mål.
Och du, självklart kommer jag fortsätta skriva!!
Kram

Annelie:
Jag har både en tramp/trappmaskin och en spinningcykel. Jag skulle aldrig göra mig av med trampmaskinen, jag älskar den. Den har hängt med mig i MÅNGA timmar! Satsa på att köpa en lite ordentligare, gärna för ngr tusenlappar, annars tror jag att du lätt blir besviken när den snart går sönder eller inte är så "tuff" i motståndet så många av de billiga brukar uppfattas. Min kostade på den tiden då jag köpte den runt 5000, nu vet jag att den är billigare då två av mina vänner har köpt likadana och de är jättenöjda oxå.
Lycka till,
Kram!