02 september 2010

God morgon

Alla pigga o glada. Jag sitter nu i hallen hemma hos min kollega o partner Linda o väntar på att hon ska orka sig upp ur sängen för vi börjar jobba om 15 min... Kl blev så mkt och jag var så jäkla trött igår när jag slutade så jag stannade kvar i Linköping o sov hos Linda. 13 timmar på jobbet..:) Idag blir det bara 10 tim och sen träning, för det blev det inget av igår:( Som om det inte vore nog så syndade jag framför tvn oxå..till kvällsmat åt jag keso o bär, men avslutade med ngr bitar choklad, jag var så Sjukt sugen!! ;o) Det var var njutning på en onsdag.
Nu ska vi till Hälsofreak och fixa dagens lunch som idag är LASAGNE!

3 kommentarer:

Benita sa...

Du verkar kunna en del om träning ;) Har du något bra tips på hur jag som håller på att gå ner i vikt ska träna bort gäddhänget så det inte bara blir "lös hud".. :)

Krams

Anonym sa...

Vet att du gjort många förklaringar på hur du får till ditt fluff, men jag lyckas aldrig. Gör precis som du gjort, provat med både mjölk o vatten, mera vätska mindre men ändå går det inte. Blir bara stabbigt eller för löst. HJÄLP!

Millan sa...

Benita:
Som du säkert har hört hundra gånger innan så går det ju inte att träna bort gäddhänget eller inte heller någon annan punktförbränning. När du tränar, bantar, deffar eller vad du vill kalla det så bränner du fett på hela din kropp, dvs på magen, rumpan, armar, ben och i ansiktet, mm fast procentuellt sett olika mycket. Vissa personer har lättare att "tappa" fett på magen meddans andra får kämpa som satan.
Det innebär alltså bara att det är att bita i det sura äpplet och kämpa på med både kost och träning, så kommer resultatet i form av minder gäddhäng men även i fastare lår inom en snar framtid. Håll ut, och lycka till!
Millan

Anonym:
Detta fluff, det är så roligt att det intresserar så många och att det ska vara så knepigt att få till, tihi ;o)
Min tanke om dina "misslyckanden är att för lite vatten blir tjockt, kompackt o klumpigt, för mkt vatten blir löst o rinnigt. Åter igen, börja med lite vatten och vispa gärnet med elvispen och fyll på med liiite vatten under tiden du vispar, och har du en trött o slö elvisp kan det nog ta någon-några minuter att få till ett bra fluff. Ge inte upp, prova igen.
Lycka till!
Millan