12 september 2010

Ingen höstpromenad idag

Jag ville, längtade och såg fram emot en prommis men nopp, inte idag...
Jag lever och mår okej iaf, bra skulle jag egentligen vilja säga Bra men mina händer o fötter känns sådär just nu. Fingrarna är svullna, ömma, värker och är bortdomnade och mina fötter är svulla och formade som skålar under...som sagt jag var grymt sugen på att ta en morgonpromenad i morse när jag vaknade och äntligen var ledig, men kroppen sa ifrån... Jag hoppas att det blir bättre framåt eftermiddagen så att jag kan ta mig iväg till gymmet för ett pass, är riktigt sugen, men när kroppen strejkar och gör allt den kan för att försöka hindra en till att över huvudtaget ta sig till gymmet är inte roligt.
Ooh JA, jag har ringt till läkaren ihop om att få någon klarhet i min rent ut sagt förjävliga kropp just nu...men utan resultat.

Telefontider att passa, två timmar om dagen mitt i lunchen. Hur fasen ska jag som driver en lunchrestaurang lyckas gå ifrån mitt i ruchen för att prata med en receptionist på nåt läkarhus? Jag lämnade mitt namn o nummer och bad dem ringa upp mig på några andra mer passande tider för mig, men har jag hört något..? Nej, jag får ringa och tjata imorn igen, vet inget annat..

Nu ska jag försöka mig på att storstäda lägenheten tills Daniel kommer hem ikväll, han har varit iväg på "Grabb helg", golf och spa i Örebro. Jag vet att han blir så glad när "slarvmajan" (eh,,,,jag) har varit duktig och städat...

På med hucklan och latexhanskarna för här ska nu brännas kalorier, eh, jag menar städas... :D
Nej, så här läcker är jag inte idag...

...snarare såhär:)

Tror ni det går bättre med en PreWorkout innan??
Det kan ju knappast skada iaf. Nu kör VI!!!!

(bilderna har jag lånat ifrån www.google.se)

Inga kommentarer: