22 september 2010

Tttträning

Ja, det blev träning idag. Och extra glad är jag över det då jag tänkte strunta i det idag pga att min mage inte mår hundra.. Nej, jag är inte dålig i magen utan bara min gamla vanliga magsmärta, ont i magmunnen, svullen ballongnage, men lite jävlare anamma, en frisk preworkout o lite keso så var iaf jag på banan igen.
Glad, pigg o positiv såg jag ist fram emot gymmet. Triceps och axlarna har nu tränats och nu: Trampmaskinen!! I ca 20 min i väntan på att Daniel ska bli klar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Millan! Wow, jeg bare elsker, elsker, elsker bloggen din! Du er den som nå har inspirert meg til å gå tilbake til muskelbygging - tusen takk! Jeg elsker treningstipsene og alle oppskriftene dine, supert! Har du noen oppskrifter på proteinrike retter uten melk? Tåler ikke melk, noe som er kanskje kjipt, i og med at det inneholder mye melk!
Igjen, tusen takk, du er til stor inspirasjon :)

Millan sa...

Anonym:
Tack snälla fina gumman! Va glad jag blir!!!
Jag vet inte riktigt om du är allergisk mot mjölk i all form som tex i vasslepulver eller "bara" i mejeriprodukter..
Jag har inga speciella recept som jag kan ge dig just nu, vad tänkte du på? Mellanmål, frukost, fika, mat?
Kramar Millan