16 september 2010

Sist dagen..

..lr Sista arbetsdagen för den här veckan iaf. Imorn är det fredag igen, kan inte säga annat än att veckorna bara springer iväg. Det känns nästan som om veckan bara har en måndag o en fredag:) Nu är det bara minuter kvar tills mina ögon faller ihop o jag somnar. Jag har otroligt svårt att hålla mig vaken när jag har krupit ner i sängen, och det är just där jag ligger nu..sista mobilinlägget innan natti natti.

Vi har varit hos våra fina vänner Erica o Danne och självklart kidsen Lucas & Elina, och haft en trevlig kväll med mat o prat. Jag o Erica åt tapas ifrån La Uva medans grabbarna sölade i sig en varsin plankstek (extra kött till Daniel.)
Nu piper batteriet att det bara har 4% kvar och måste laddas. Hörs imorn, god natt!

2 kommentarer:

Alexi sa...

Gud vilken kropp! Jag blir verkligen motiverad att fortsätta min träning när jag ser bloggar som den här.. Du är riktigt inspirerande..

Fernando sa...

Tack och välkomen åter