13 september 2010

Denna lilla metall mojäng

Står just nu och tar upp halva hallen...
Vår nya fina grill har nu äntligen kommit hem ifrån Tyskland, jajaja jag vet att grillsäsongen är slut för många, men för ett par riktiga grillare så har den nya säsongen nyss börjat..;o) haha.
Idag slutade jag titigt på jobbet, skönt att komma därifrån straxt innan halv fem. Lite shopping hann jag med innan Daniel kom och mötte upp mig för att vi skulle få lite kvalitetstid tillsammans då vi nästan inte har sett varandra i helgen..en sväng till Federal piercing blev det för att byta ut mitt smycke på armen innan vi åkte till Ikea för att bara stosa runt och peka på allt vi ville ha...
Ett par svarta jeans och en stickad tunika blev dagen köp+ alltid lika välbehövliga värmeljusen!Dagens kvällsmat blev en enkel skapelse;
Kyckling, purjo, broccoli, rödlök, champinjoner med lite sweet chillisås på, enkelt och gott!
Tog väl ca 10 minuter ifrån det att jag plockade fram ur kylen tills att jag satt vid bordet och åt. Det kallar jag SNABBMAT! Nu ska jag förbereda allt inför imorgon, för snart är det dusch och kudden.

2 kommentarer:

Christian sa...

Sv: Jajjemän, visst är jag inne här och läser.. =)
Får juh en massa bra reecepttips av dig så det är klart! Länkar till din blogg från min dessutom.

Vill bara tillägga att det var från dig jag fick idén att först testa proteinfluff och med Eiselt double pro Chocolate så kan jag nu äta chokladpudding varje kväll så tack för det! =D

Ha det bra Millan.

//Christian

Millan sa...

Christian:
Visst känns det nästan lite farligt lyxigt att kunna sitta o mumsa i sig en stor bunke chokladpudding med gott samvete varje kväll!!! Hmmm, ibland är livet ganska bra iaf ;o)
Du får ha det toppen oxå,
Millan