27 september 2010

Tjohoo

Japp, nu är jag här igen. För en gångs skull så slutade jag jobbet tidigt idag!! Kändes nästan lite konstigt...;) Redan halv fyra lämnade jag Freaket. Riktigt skönt visserligen, då jag har hunnit med en runda på stan, följt med Daniel till Spicy hot där han fick lite mat i kistan. Vi var även ute förbi TopFormula för att träffa Boson, Daniel o jag avslutade vår eftermiddag tillsammans med en fika på Fräcka. När kaffet var slut i glaset åkte vi hem o svirade om till träningskläder, slängde i mig en prottesmoothie innan bilen gick mot gymmet. Där jag som vanligt i denna skrivande stund står o trampar i takt med en riktigt gammal gammal skiva, Absolut Bodywork...2006 kanske den heter?? Vet inte riktigt då den är grymt old, men det är härliga intervall o up speed låtar som jag aldrig tröttnar på.
Nu kämpar vi o ger gärnet sista 20. Wieeehoooooui!!!

Inga kommentarer: