30 september 2010

Ingen nobelmiddag direkt...

Igår jobbade jag sent och slutade vid 18, blir ganska lång dag då jag åker hemifrån kl 7.00 men det är det värt för det är MIN dröm, mitt allt, Min restaurang!!!
Efter jobbet mötte jag upp Gulli och vi satt och snackade skit o fikade i nästan två timmar, det är mysigt att sitta inne på ett fik nu på kvällarna när det är mörkt o kallt ute :)
När jag kom hem var det dax för det vardagliga bekymmret...vad ska vi äta till kvällsmat???
Lite kylskåpsres fick det bli, så jag rörde ihop lite grilladkyckling, keso, purjo, bladspenat, paprika och sweetchilli sås. Det var överraskande gott.
Efter maten somnade jag som Allltid i soffan så Daniel fick väcka mig och leda in mig till sängen ;o) Nu ska jag bara borsta tänderna för sen är det dax att åka till mitt HÄLSOFREAK!!!!!!!

1 kommentar:

Erica Månsson sa...

Vad har du för restaurang å var ligger den?