07 augusti 2010

Stålkvinnan...Jag?!!

Japp,
numer har jag inte bara krut i musklerna...utan även i huden, hahaha! ;o)
Lite nervös var jag nog allt när det väl närmade sig ingreppet, men jag är inte så känslig varken för sprutor eller smarta.
Jag gillar den stickande/brännande tatuararnålen mot huden och har aldig kännt någon oro inför sprutor hos läkaren, så detta lilla kirurgiska ingrepp var just a pice of cake for me :D
Om en vecka eller två får jag byta ut detta läk-smycke till en glittrande fin "diamant"Riktigt duktig och trevlig personal på denna piercing studio i Linköping. Kan varmt rekomendera dem!

10 kommentarer:

Ulrika sa...

Jag fattar inte riktigt - sitter den i armen? Konstigt i mitt tycke i så fall, men smaken är ju olika. :)

Suzan sa...

Federal är bra!
Snyggt det kommer att bli, hoppas det läker fint.. tillför extra zink! kram!

nenne sa...

Åå så fint =) en sådan där har jag viljat göra ett tag också,, men hittar inga sådana stället på hemmaplan =/
Hur kändes det då??

Millan sa...

Ulrika:
Visst är det ett skumt ställe och lite knäppt att sätta ett smycke mitt på armen, men varför inte, tihi;o)

Suzan:
Tack, visst är det fint, eller kommer att bli med en liten glittrande sten iaf. Lite extra melaller i kroppen kan väl inte skada, haha:D Kram

Nenne:
TACK! visst kändes ingreppet, men jag tyckte inte att det gjorde så svinont som jag hade föreställt mig och trott att det skulle göra..Kram

Anna sa...

Vad kallas det här ingreppet? Tycker det är urtjusigt! Kramar

Johanna sa...

Va coolt! Kommer ju bli skitsnyggt!
Men hur funkar det där? trodde bara man kunde ha en dubbel liksom men koppling emellan under huden liksom...

Millan sa...

Anna:
Tack, visst är det fint. Jag tror det kallas för enpunktspiercing... Kram

Johanna:
Tack ;o)
Jag tittade inte när de gjorde den, men han förklarade att de gör ett litet hål men ett verktyg och stoppar in underplattan och "ruckar" fast den. Då sticker det upp som en liten skruv i armen, och på den skruvar man fast ovandelen..
Överdelen går att byta o ta bort, men underdelen måste man skära upp och ur..låter inte så mysigt, jag vet. Millan

Sara sa...

Akta så du inte fastnar med den, det gör så ont >_< Jag har en sån på kinden. Hoppas allt är bra! :)

Denicé-Fitness sa...

Åååååå darling, har du gjort den nu!!!! Ååå va kul!!! Gjorde det ont ???
Kram pussgurka, missu! Funderar på att ta biiiilen å hälsa på nån dag.
puss å kram

Millan sa...

Sara:
Jag är försiktig och tänker på den hela tiden, men visst har jag lyckats fastna lite lätt med den redan i skåp/lådor & tröjor...det är nog bara att vänja sig ;o)

Denicé:
Japp nu är det gjort, den kommer bli jättefin när jag får byta till en glittrig sten. Nae onte kan jag nog inte säga, men det KÄNDES!!
Kom kom kom, du är alltid välkommen till oss med din lilla bil!
Love you, PUSS!!