10 augusti 2010

Trött i benen, igen;o)

Idag är jag lite trött både kropp o knopp.. Gårdagens jobb, träning, massage, piercing och lite för få timmars sömn har gjort sitt. Nu sitter jag i bilen påväg till Linköping och gäspar o är osocial.. Igår hade jag en jättebra och rolig dag på jobbet följt av att jag följde med Nina till Piercingstudion för att göra en enpunkts piercing... bakom örat;) Tillbax till jobbet för personalmöte och sen gymmet. Jag är inte särskilt nöjd med gårdagens träning. Det var dax för ben och motivationen var inte särskilt stark. Men jag bet ihop och körde igenom framsidan och kors i taket, avslutade med 20 min på trampmaskinen och strech!
Kvällen avslutades med en skön massage hos fina Nina, tack snälla gumman. I morse var första gången på riktigt länge som min fingrar inte sov när jag vaknade.
Nu är jag framme i Linkan och redo för en ny dag på mitt HälsoFreak!!!

2 kommentarer:

nennE sa...

Hallå igen...
Sitter och funderar o planerar en framtid.. skall söka till en kostrådgivare/ hälsopedagog utbildning och ge upp min nuvarande sysselsättning.
Tänkte höra Vad du gick och läst för någon, hr mng år?
Eller du kan rekomendera någon?

Ha de fin
kram ,-)

Millan sa...

nennE:
Hellluu, jag läste en 2årig KY-utbildning i Katrineholm på Haluxa, till Hälsoutvecklare. Men jag tror att den utbildningen är nerlagd nu from 2010.
Jag har faktiskt inte så stor koll på några andra utbildningar i detta ämne. Jag vet att det finns någon form av Massage o Friskvårdsterapeut i Gävle och någon liknande i Linköping, men jag vet inte något om dem.
Lycka till,
Kram Millan