03 augusti 2010

Blod Svett & Fis

Så kan jag sammanfatta slutet på mitt pass på gymmet idag...

Alla tre ovanstående kom inte ifrån mig (som tur var) Men 1 av dessa 3 är jag skyldig till..

Det är inte ofta, men idag fick jag blodsmak i munnen när jag började närma mig slutet av passet. Lite skrämmande men ändå ganska häftig känsla, jag kämpade på med rygg och fick till ett bra pass. Jag kan ju erkänna att det sög till ordentligt i ben o rumpa under ALLA ryggövningar jag körde idag...hmmmm hur lyckas man då?

I bla latsdragen tröck "kuddarna" emot låren, i rodden sved det då jag var tvungen att hålla emot, men shit va skönt det känns på något skumt sett.

Visst svettas jag en del när jag tränar, men när jag gick in i "Fitness rummet" för att stretcha i väntan på att Daniel blev klar, möttes jag av en svett-stank...Det fanns endast en kille där inne och han verkligen stank svett, usch va äckligt det är när ett rum kan lukta så illa. Som om inte det räckte så från ingen stans kom en sur/frän stank av fis.. :(

En kille till har smitit in och kör ryggresningar..så det är bara vi tre där inne, och jag har iaf lärt mig att hålla tätt. Mysiga killar, Blääää.

Det blev mycket skitsnack nu, men detta var mitt avslut på träningen.

Som jag skrev tidigare var jag sugen på mys ikväll..så efter träningen köpte vi med oss mat ifrån Spicy Hot och satt på en film, som jag visserligen somnade till, tihi.

Nu är det natti natti.

2 kommentarer:

Mamma Fia sa...

Du är för go' du gumman!! Usch för otäcka fisar...eller hur??!!!
Puss love U //Mamsen

Millan sa...

Mamma:
Puss!!