15 augusti 2010

Slapp o mysdag

Idag är det bästa vädret för att göra ingenting.. Vi sov länge idag, kl 10 kröp jag upp ur sängen och har bara slappat, ätit en stor god bröd frukost. Daniel var iväg och köpte färskt bröd, skinka, leverpastej, saltgurka, joggi, keso, Avokado o bär. Nu ligger vi mätta o nöjda i soffan o söndagsmyser ;o)
Jag ska försöka ruska upp mig o göra lite nytta här hemma idag oxå, behöver tvätta och bädda rent innan jag ska träffa Gulli för en prommis o en fika.

Just nu är jag inne på dag 2 av riktigt kraftig smärta och ständiga värk i min kropp. Den här gången är det mina händer o fötter som plågar mig. De värker, är kraftigt svullna och jag kan inte böja mina fingrar och inte knyta ihop mina händer. OM jag skulle känna mig bättre och smärtan försvinner till em/kvällen så blir det självklart ett träningspass. Men annars blir det tyvärr vila idag. Jag är sugen o vill träna men det finns inte en chans att jag klarar av att hallå en 4kg hantel i handen ens...

Det värsta är att detta är bara början på denna periods smärta. Jag brukar ha ont till o från under hela höst o vinter halvåret, men det brukar inte börja såhär tidigt....SKIT!!!

2 kommentarer:

Moien sa...

Du kanske har skrivit om din smärta förut men jag har inte följt din blogg så länge. Har du reumatism?

Millan sa...

Moien:
Hmm, ja jag skulle nog säga det, men jag har inte varit hos någon läkare och fått den diagnosen, men alla symptom tyder på det tyvärr.
Millan