22 maj 2009

En toppen dag!!

Nu är det läggdax igen......dagarna går så fort. De bara springer iväg, det var inte länge sen jag vaknade. Men det är väl ett tecken på att det har varit en bra dag, "tiden går fort när man har roligt".

Daniel och jag snozzade lite imorse innan jag gav mig ut på en skön morgonpromenad.


Vi åt mysig frukost tillsammans innan vi gav oss ut och letade hus! Japp, ni hörde rätt. Inte för att vi hade pengarna i fickan och sklle köpa idag....men det är alltid roligt att titta & drömma sig bort och få tips o idér till vårt framtida hus. Nån gång vill vi självklart ha ett stort fint hus, gäller bara att vänta in rätt läge och hus. Men det var mysigt att spana på alla fina nybyggen. Vi hittade vårt DRÖM läge, precis vid vattnet. Jag ska ringa kommunen och se vem som äger marken.

Vi lunchade på stan innan jag gick till gymmet och körde bröst och axlar. Ett jättebra pass, svetten bara rann om mig.

När jag var klar var det dax för nästa pass...jag hade lovat att ta hand om mina "låtsas barn", Lucas & Elina.
Vi gick till strömmen och matade änderna och avslutade med en glass.
Hem hit och fixa kvällsmat tillsammans med Sandra. Hon käkade kyckling och potatis som vi hade i kylen och jag är inne i en tråkig mat period. Jag är inte sugen på nåt. Är inte riktigt hungrig....vet inte varför?? Så jag slängde ihop en pannkaka såklart, det funkar alltid när motivationen är i botten.

Mätta o nöjda la vi oss i soffan och tittade på film. Nu är kesellaröran i magen och tandborsten vänta....och även Daniel som får agera hotell & bäddansvarig åt Sandra, som ska sova på soffan;0)

Imorn blir det en powerwalk innan frukost, ska försöka få med mig Sandra, men jag tror det är dött lopp.
Gonatt på er!!!

Inga kommentarer: