15 maj 2009

Godmorgon alla glada

Jag ligger just nu fortfarande kvar i sängen och laddar för att få i mig lite aminosyror för att ge mig ut på en härlig morgonpromenad i den härliga solen. Äntligen lite ledig ifrån skolan nu, det har varit tre jobbiga dagar fulla med föreläsningar. Jag har varit jätte dålig på att skriva här, men det har verkligen inte funnits en minut över till det, i´m sorry. Jag hade min föreläsning inför klassen igår och jag är nöjd, det gick bra. Självklart hade jag lääängst föreläsning, det brukar vara så. När jag väl står inför en grupp (även annars oxå förvisso)o pratar så kan jag stå hur länge som hellst, jag tycker det är GRYMT roligt att hålla föreläsningar. Jag var sist ut av 23 föreläsningar, jag tror jag med min pressentation avslutade dessa tre dagar på ett perfekt sett;o)

Inför skolavslutningen så är det massor av arbeten, redovisningar och tentor som ska slutförars, det kommer bli plugg istort stt varje dag nu fram till 28 maj, puh.. Igår när skolan o vi var påväg hem var jag nästan död. Jag ligger verkligen på underskott av sömn just nu. Har sovit mellan 4-5 timmar de sista dagarna. En mysig fika tillsammmans med Malin piggade upp mig en del inför kvällens pass. Ett bra armpass blev det igår. Jag är fortfarande lite försiktig när jag kör mina dips. För några veckor sedan vek sig min "onda" handled och jag ramlade ner ifrån dipställningen....lite extra försiktig så kommer det nog kännas bättre frömöver.

Idag ska jag förbi Proteinbabrikken handla lite, men självklart ta en fika med personalen. Ska även hinna med ett träningspass samt träffa min chef på H&M för att gå igenom mitt sommarsvhema.

Kvällen är ännu lite oklar, ev blir det middag, eller självklart blir det middag men vi kanske ska på grillparty, vi får se.

Nu vill jag ut i solen, hej så länge

2 kommentarer:

Sinclair sa...

Underbar bild!!

Millan sa...

Sinclair:
Visst är det, önskar bara att det var jag;)haha.