08 maj 2009

Fredag

Dagens frukost:
Kesellaröra med härliga jordgubbar och lite sojamjölk uppepå;)
Igår kväll gjorde jag iordning tre kilo kesellaröra, alltid bra att ha färdigt i kylen när hugern sätter in:)
Gårdagens kvällsmat, ser kanske inte så läckert ut, men det var suuuper gott.
Omelett med champinjoner, vitkål, purjo och grillad laxfilé.
Toppad med spenat och timjan, mumma
Varför blir vissa bilder ibland på snedden??? Gårdagens axelpass tillsammans med Sandra gick bra, känner av det redan.. Nu är lillasyster hemma för att stanna!
Nu är det dax för plugg igen....

3 kommentarer:

Sarah sa...

Hej Millan! Hittade precis in på din blogg, trevlig å inspirerande. Jag provade att göra din pannkaka redan igår, schysst. Tack för att du delar med dig av receptet :) Kan inte vara många kalorier inte. Kan du inte berätta vad du har i din Kesellaröra? Själv har jag kört på proteinshakar ett tag och börjar tröttna så alla goda tips om alternativa mellanmål är välkomna. Ha det gott! /Sarah

Frida CArolin sa...

Hej, har just köppt kesella eftersom att det ska vara så bra men jag fatttar inte riktigt hur man ska göra det . Några tipps?

/ Frida

Millan sa...

Sarah:
Tack. Roligt att du gillade pannkakan;)Gå in under etiketterna till höger och läs under kesellaröra så får du lite tips på hur jag gör:0)Kesellaröra med olika frukter är perfekt mellanmål. Kram

Frida:
Gör som jag skrev till sarah, gå in under ettiketter så tror jag att du hittar några tips;) Lycka till, kram