08 maj 2009

Ingen puma på gymmet precis...

Ingen kan beskylla mig för att vara snygg och iordninggjord när jag går till gymmet. Och det skiter jag i. Jag bjuder på mig själv, jag är denn jag är, kan inte göra så mycket mer än så. De som gillar det de ser; Varsågoda. Och de andra; Titta inte då, lägg enegin på nåt ni kan påverka ist. (nu låter jag som jag gör under mina stress föreläsningar, lägg enerigin på nåt som du kan påverka, stressa inte upp dig i onödan...)
Självklart är jag hel och ren, men jag står ALDRIG och "piffar" till mig innan det är dax att träna. Det har ni ju sett på mina morgoncardio bilder oxå. För mig är träningens intensitet och verkan betydligt viktigare än att stå och se snygg ut men en hantel i handen.... är det tungt så tar jag i, om det nu innebär att jag lyckas förvränga hela ansiktet så gör jag det. Blir jag svettig så torkar jag bort svetten, om det så innebär att sminket följer med, så får det väl göra det. jag älskar att träna och kommer fortsätta med det på mitt sett! Hur resonerar Ni?

I tisdags när jag var i linköping och hade kostrådgivningar där så passade jag på att träna när jag fick en lucka. Det är kul att prova ett nytt gym när tillfälle ges. Denna gång blev det Studio Fitness.

Fina och fräsha omklädningsrumBlek som en fis, men ändå redo för ett ryggpassNämen titta, en liten biceps;)Varför blir bilderna så dåliga jämt?? Jag såg faktiskt en kontur på delta....men vart är den nu?Paus mellan seten
Hur lätt är det att flexa, spänna, spana (så att det inte kommer nån som undrar varför man är så egenkär och fotar sig själv bakifrån, tihi.)
Samtidigt ska man oxå hålla kameran still och lyckas träffa rätt objekt som man vill ska vara med på bild!
Prova allt det där ni, får ni se hur lätt det är:0)
ehh, den här bilden är ju hur ugly som hälst, men det bjuder jag på;)

....när nån busvisslar på gymmet, så vänder jag mig inte om. Undra varför haha??

8 kommentarer:

Anli sa...

Helt rätt bruden!! Keep on rocking!

evisen sa...

jo då, börja vända dig om. ja har inte sett dig i verkligheten, men ja har läst fin blogg ett tag, o du ser ut som en person med utstrålning!

ja tycker snarare att d e jobbigt o va piffad på gymmet. HATAR när de känns som folk tittar för att man fixat sig!

Johanna sa...

Man Är ju gymet för att träna, inte för att se snygg ut!

Millan sa...

Anli:
Kram på dig!

Evisen:
Tack raring, jag håller med dig. Hoppas du får en trevlig helg. Millan

Johanna:
Precis, men alla är nog inte där av samma anledning som oss;) Millan

Sanna sa...

Precis så som man ska vara, naturlig helt enkelt :) måste bara säga att protein pannkakan smakar super, blev min lunch idag tillsammans med färska jordgubbar inhandlade på torget, verkligen jätte gott! Tack för tipset :)

Julia sa...

Bra resonnemang! Själv älskar jag att handla träningskläder och gillar Better Bodies jättemycket. Att trivas i det man har på sig både i matchning och bekvämlighet är viktigt för mig. Sen att stå och "piffa" till sig, smink, hår osv är inget jag föredrar; MEN att matcha kläderna och känna mig fräsch är nog isf det jag kör på :)!
Alla är vi olika.
Hoppas allt e bra. Du är fräsch ändå ju din tok ;P

Kram Julia

Ida sa...

Hihi ja gissa vad man skäms när det kommer in folk och man står där med kameran. För även om man är på gymmet med prio ett att träna så är ju anledningen, för mig iaf, att se snygg ut. Varför ska man då inte få träna OCH se snygg ut på de bilder man försöker ta =)
Jag gillar att du bjuder på dig själv. Fortsätt med det!

Millan sa...

Sanna:
Roligt att du gillade pannkakan;)

Julia:
Jag älskar oxå att handla träningskläder, mkt roligare än att shoppa vanliga kläder. Där är vi väldigt lika. När man ska köpa nya kläder, varför köpa fula, när man kan köpa snygga liksom;)
Kram

Ida:
Tack, va gullig du är;o) Jag är den jag är och det finns inget att skämmas över. Folk får gilla mig om de vill och gör de inte det...så är det deras problem :)Jag fortsätter att bjuda på mig själv. Kram!