19 maj 2009

Ont i halsen

Jag är skitarg. Träningen går bra, det är slutet på skolan, har en mysig helg i Götebotg att se fram emot och det är vår. Men när jag vaknade i morse var mina halsmandlar svullna och det gör grymt ont, jag är inne på min tredje kopp te den här morgonen. Om inte det vore nog så är det skitväder oxå.
Jag såg fram emot en härlig dag i solen idag när jag är ledig...men inte. Just nu sitter jag i köket och muttrar framför ett datorn med ett skolarbete:(

Min planerade morgonprommis blev självklart inställd idag, ska göra allt jag kan för att försöka bromsa halsonet så att det inte sprider dig och leder till en influensa eller liknande..
Det planerad armpasset tillsammans med Sandra blir nog inställt ikväll oxå. Jag ska försöka ta mig förbi Proteinfabrikken en sväng, ska köpa ett par "Duo grip". Annars kommer det bli en lugn dag, ensam hemma.

Jag tittade igenom datorn och hittade några gamla bilder ifrån i sommras....då jag var blond:)

Blondie;)
Jag lovade ju igår att skriva o berätta om min nyktra fylle helg. Daniel har med sig kameran så jag kan inte lägga ut några bilder, jag får fixa det ikväll. I´ll be there....

2 kommentarer:

Hanni's sa...

Snygg blondin! Trist med halsen, krya på dig!

Millan sa...

Hanni:
Tack sötnos;) Jag vet, halsen har kännts skit idag:( Kram!!