15 maj 2009

Lite bilder ifrån Thailand...

Jag satt o drömmde mig bort ibland alla bilder som vi tog i Thailand. Vi hade det så underbart. Jag bjuder på några bilder ifrån vår resa tillsammans med Tobbe & Nina.

Tobbe o jag flonsar i oss nån fettdrypande bananpannkaka med vanilj & chokladsås, riktigt bra dietmat för en Fitness tjej och CB kille....Pankaka byggde denna kropp, haha;) Efter en skön fotmassage bjöds vi på en kopp te
En frukost, frukt med naturell yoghyrt och ägg
Min och Daniels sista kväll på ön Ko Chang
En LITEN glass, till en liten tjej;)
Japansk restaurang. Vi fick tillaga vår egen mat i en gryta framför oss, skit gott, och så var det lite spännande att få laga själv oxå
Här får vi hjälp av en händig japanDaniel hade lite problem att äta med pinnar, han fick två gafflar ist:) Vårt gym på hotellet i Bangkok. Det blev ett cardiopass innan frukost i detta lilla gym
När morgonrockarna ingår, måste man såklart passa på att utnyttja dem;)
En underbar islatte med sojamjölk på Starbucks
Titta på den låga trottoaren....når upp till mina knän...jag är dvärg:0)

5 kommentarer:

Denicé sa...

Ååååå v ilka härlig bilder!! Jag vill också!!!
Fett hör trottoar??? Gosh, va hur tänkte dom där liksom,hahahha!
Kram på dig goa människa!

tess sa...

Jättefina bilder. hihihi men du är väl inte så kort? Ser inte ut så i alla fall.

Millan sa...

Denicé:
Kan du tänka dig lilla mig på de gatorna....var ju nästan höghöjdsträning varje gång jag klev upp o ner;0) Kram!

Tess:
Tack, joo jag är inte så lång. 158,5 cm (den 0,5 cm är viktig) hihi. Kram

Hanni's sa...

Gud vad gott det ser ut!

Millan sa...

Hanni:
ALLT i Thailand var gott!!!!