03 maj 2009

Ont överallt

Jag har så jäkla ont i hela kroppen. Träningsvärken har tagit över min kropp, varenda liten cell skriker efter hjälp...
Något trött när jag väl var hemma efter morgonjoggen.
Som ni ser så är det ingen vacker syn som alla morgontidiga möts av när jag är ute på morgoncardio.
Jag skiter i hur jag ser ut på morgonen, jag orkar inte stå och piffa till mig innan jag ska ut och svettas. Lite koffein och aminosyror i kroppen och på med en keps så är jag redo....

Jag började morgon med en skön joggingrunda igår, 4 km + 1km powerwalk riktigt najst när vädret var underbart.
När frukosten väl var nere i magen åkte jag ner till stan för att shoppa lite med Linda (Daniels syster) ist för att köpa pressenter till henne då hon nyss fyllde år så fick hon välja själv, lika bra det då blir det ju alltid perfekt.
Vi mötte upp grabbarna och käkade lunch på Paus innan det var dax för ett benpass. Benpasset gick sådär, min ländrygg började krångla lite vilket gjorde att jag fick ta det lite lugnt.
För att njuta av vädret så mycket som möjligt så gick jag de 5 km hem oxå....därav träningsvärken.
Idag får mina ben VILA ;)
Proteindrink efter träningen när jag kom hem, whey isolat, mjölk, banan, hallon, basilika & passionsfrukt, mums.

Igårkväll var vi på en tapas restaurang tillsammans med Linda & Thomas och åt, det var jättegott!

Dagens brunch, pannkis;0)

Vi gick upp sent idag, klockan var närmare 11 innan jag drog mig upp ur sängen, det är skönt att sova ibland;)

Nu är det rapport skrivning som gäller i en hel vecka framåt, fyyy va tråkigt!

Inga kommentarer: