06 maj 2009

När maten är slut....

Jag kan bli så ledsen, när man sitter och äter maten och det är så där gott så man skulle kunna dö.....och så tar maten slut! Hur frustrerande är det inte??

Hm, precis så god var min lunch idag.


Laxfilé med sweetchilli. Jag penslade ett tunnt lager och saltade och pepprade. In i ugnen 250 grader i 5 min + 2 minuter på grill. Då blir laxen underbar!!!

Det värsta är över stekt/grillad lax som bara är torr, seg och tråkig. Men min lax idag bara föll sönder i munnen
Wookade färska grönsaker till, ingen olja i pannan..inga problem!
Toppade med lite räkor och keso. Jag vill ha meeer.
Nu sitter jag nöj och mätt efter en lovely lunch och dricker kaffe,
kopp 4 idag och mumsar på två bitar mörk choklad:0)

Tillbax till rapporten:(

4 kommentarer:

Anneli sa...

Förstår att du inte ville att den maten skulle ta slut *dreglar*

Millan sa...

Anneli:
mumms, blir kanske en favorit i repris imorn, vi får se vad smaklökarna säger,,, Kram

Ebba sa...

MUMS!! =) Och pannkakan ser supergod ut. Blir nog min middag idag när de andra ska äta vanlig pannkaka ;D

Millan sa...

Ebba:
Hoppas du blev nöjd med din middag ;) Kram!