23 maj 2009

Mitt livs värsta dag..

Usch, jag hatar mensvärk!!!!! Jag har glömt bort hur hemskt ont det kan göra. Min mens har ju varit frånvarande sen i augusti med ett kort inhopp i apri. Men i ett par dagar nu har jag haft krämpor i ländryggen och igår kom den...den satans hemska veckan i månaden. Min mage är som en uppsvälld ballong idag och den gör sååå ont. Ser inte fram emot att jobba hela natten i dag, jag vill ligga hemma på soffan och mysa med min vetekudde på magen.

Men 15.30 börjag jobba och vet inte när jag slutar i natt.

Vad är det för v'der vi har här idag oxå?? Imorse när jag var ute på min morgonprommenad sken solen och det var jätte fint, nu regnar det..? Daniel och jag hade tänkt att hitta på nåt mysigt idag, men det får nog bli en fika på stan innan jag måste iväg o jobba. Det kan vara mysigt det oxå, det händer inte så ofta;0)

Igår körde jag ben tillsammans med Sandra. Hon fick ge upp efter 2 övningar pga krampande smärta i ena knät...och jag gjorde mitt livs sämsta benpass tror jag. När jag väl var på gymmet bara försvann motivationen och jag gjorde det jag skulle, men tankarna var nån annan stans. Plus att jag hade/har ont i korsryggen..mensvärken kanske kan vara en liten bidragande orsak till deta, jag vet inte.

Trots det dåliga passet har jag träningsvärk i benen iaf, skumt..




Bilder ifrån vår myskväll i onsdags

Mmmm, räkor, bröd, oliver, druvor, ost, lax mm. Ibland behöver man lyxa till det, mitt i veckan;)

2 kommentarer:

Denicé sa...

Ååååå vilken härlig kväll ni såg ut att ha =)
Så sant som de e sagt, mys mitt i veckan är iblande exakt det man behöver.
Kraaaaa,!

Millan sa...

Denicé:
Kram!!!
Vi hörs imorn...:0)