27 maj 2009

Hoho

Det mysiga förvann så fort jag kom ut i trädgården...idag är det inget kalasväder precis. Det blåser ordentligt här idag...Men en morgonpromenad blev det iaf.
Frukosten är slut och jag sitter redo för att slutföra mitt sista skolarbete som ska redovisas imorn. Imorn är SISTA skoldagen, jiippii! På kvällen är det avslutningsbankett. Det ska bli riktigt trevligt. På fredag tar jag "studenten", sen är jag klart med plugget och dax att ge mig ut i arbetslivet;) Känns lite skrämmande faktiskt. Just nu växer ju inte några jobb på träd precis, vi får se vart jag hamnar. Till att börja med kommer jag gå tillbax till mitt gamla jobb på H&M iaf.
Dagens frukost
Gårdagens kvällsmat.
Mumsig omelett med sparris, purjo, kalkon, champinjoner, squach/zuzzini, ruccula.
4 vitor + 1gula
Tid för plugg.....

Inga kommentarer: