11 maj 2009

Usch...

....som jag alltid säger efter jag har varit ute på partaj Aldrig mer. Det är hemskt när det gör så ont i hela kroppen, nu såhär två dagar efter lördagens dumheter:( Men gud va kul vi hade!
Att få träffa så många gamla klasskompisar som jag inte har sett sen vi slutade nian för 10år sen. Det var skitskoj. Men igår mådde jag som jag förtjänade...det är väldigt sällan som jag dricker alkohol, men i lördags blev det lite mer än vad jag är van vid, hihi. Viserligen bara vin, men det blev nog några glas för mycket kanske..+ lite för få timmars sömn. Jag är glad att jag inte dricker alkohol särskillt mycket eller ofta, jag tycker inte att det är värt den skada som den gör på kroppen...

Kim som hade smitit ifrån lilla bebis hemma, Kristin & Markus
Marie & Tessan shakar loss ordentligt på dansgolvet
Medans jag var på partaj, så passade Daniel och Peter på att tapetsera om hemma, haha:) Malin o jag på förfesten hos Gåverud
På förfesten gick vi igenom alla gamla skolkataloger ifrån 1:a klass Men Kristin, inte snusar väl du?
Vår skola hade det längsta långbordet...med massa trevliga gamla skolkompisar
Ibland det äckligaste jag har ätit...eller vad säger du Kristin? Inte en tillstymmelse till lockelse på denna tallrik. Köttet var torrt och segt, såsen och potatisen smakade bara gegga, blä. Jag gjorde det bästa av det dåliga, åt upp köttet iaf
(proteinet är det lite snålt med i det andra som slant ner i magen under kvällen, haha)
När maten smakade skit och magen kurrade, var jag glad att jag hade med mig en proteinshake den nya ifran PF...folk tyckte säker att jag var störd, men nöden har ingen lag;)
Men Pierre, vad gör du???

5 kommentarer:

Anonym sa...

Känns skönt att man kan slappna av med lite sprit i kroppen. Och bra på bild blir jag också. Pierre

anniebunny sa...

HAHA sötnos!! =) adda mig på msn. Laacatus@hotmail.com

kan vi stötta varann med och ALDRIG mer dricka =) hahahaha

Denicé sa...

Hahha,bra där Millisen, prottedrycken på festen =)
De skulle ja skälv me gjort, fatta å va hungrig OCH onykter...blääää
kraam!

Millan sa...

Pierre:
Visst är det härligt, det var gymt skoj iaf. Du gör dig verkligen på bild;)Kram

Denicé:
Hade jag inte haft med mig den hade jag nog stupat..haha;0) Tack vare den överlevde jag ngr timmar på dansgolvet. Kram på Dig!

Millan sa...

Annie:
Sötnos, jag har inte msn....:o(

Aldrig mer alkohol!!!!!! =)
Puss & Kram