19 oktober 2009

Att sukta storasyster är inte snällt

Denna underbara chokladask fick jag av Sandra.
Den kan du ha på dina ätardagar sa hon, men nu har jag ju inga mer sådanna dagar innan tävlingen. Så dessa underbara små paket får följa med ner till Gtb och jag lovar att jag ska mumsa på dem under lördagen!Choklad o hasselnötter...kan det bli mer perfekt?!Föresten, så kommer jag få besök....av ingen mindre än radiotjänst! De ringde nyss och informerade om att de har kontroll i Norrköping just nu och tänkte göra ett besök. Ni är så välkomna hälsade jag....vi får se när jag ska sätta på kaffet, hahaha;o)

3 kommentarer:

Malene sa...

Oj vad gottit du!! Den som spar han har!! KRAM

Mamma Fia sa...

Kan man vara annat än stolt över sina döttrar!!!!Älskar Er så mycket. Och stå på dig nu Millis...Du kommer stråla som ingen annan i Gbg..!!! Kramiz Mamma

Millan sa...

Malene:
Japp, visst är det så. Bara det att Daniel har gömt den för mig, hoppas inte han glömmer bort vart han har lagt den sen bara;)

Mamma:
Tack snälla mamsen!
Puss:X