05 oktober 2009

Fas 3

Nytt kostschema ifrån coach kom på mailen idag. Börjar gälla redan från o med imorn!
Jag trodde inte att det gick att göra så mycket mer i mitt intag, men Fredrik visade att allt är möjligt.

Om jag inte får igång motorerna i min kropp nu, så vet jaginte vad jag gör. Jag SKA vara i toppform på lucia. Hård, deffad, smal, snygg och jävligt nöjd med mig själv!!!

Nu inleds fas 3!

Idag får gymmet (stor) främmande ;) ....min syster Sandra ska äntligen ta tag i sin träning igen och köra stenhårt, you go girl;)
Idag är det fr ben + brös och SJÄLVKLART cardio som gäller. Jag är laddad :D

Lot of Love :X

3 kommentarer:

Malene sa...

Nämen hallå hallå..

Tyckte väl jag kände igen dig från nätet någonstans.

Hoppas allt är bra och tack för småpratet. Alltid lika trevligt att prata massa på såna här tillställningar!

Kram Malene

Anonym sa...

tack för idag underbara syster.
jag är super nöjd & glad efter dagens benpass!!! säger bara PB...
pusss love u

Millan sa...

Malene:
Hej på dig. Det var jätte trevligt att träffa dig i helgen. Vilken energi du har (hade, såg att du kände dig dålig nu...)
Du verkar vara en toppengo tjej.
Hoppas vi ses snart igen, kanske på FF i Gtb??
Kram

Sandra:
tihi:D Du var så duktig igår. Ser fram emot ett bra rygg o biceps pass idag.
Love you :X