30 oktober 2009

Underbara vänner växer inte på träd...

Jag har helt glömt bort att dela med mig av det fina brev o paket som jag fick med posten förra veckan ifrån min underbara vän Denicé.Jag tror att det är det godaste téet jag någonsin har druckit, det har helt ljuvligt!!!
Eftersom jag inte får äta godis, varken med riktigt socker eller sötningsmedeln nu, så har hon köpt ett läppsyl med jordgubbssmak till mig:D Lite gottit till läpparna iaf. Visst är hon rar?!
Morgoncardion är nu klar, dusch och frulle väntas.

3 kommentarer:

Suzan sa...

ååhh.. vad sött av henne!

Jag får inte heller äta godis med sötningsmedel (eller jo, på lördagar får jag det, då är det frossardag!)

Jeanette sa...

Hihi! Jag har oxå det där lisylet ;) det är faktiskt skitbra och luktar inte sunk - som vanliga. Jag provade proteinfluffet ;) och det var nog inget för mig ;) haha! Inte i den smaken jag har iaf - det blev riktigt isch haha! Men nu har jag provat!

Millan sa...

Suzan:
Visst är hon bäst!!!!
Var rädd om magen bara på lördagarna, tihi;o)
Kram

Jeanette:
Smaken är som baken... :) Jag älskar fluffet!!!
Jag tror att du får ge det ett till försök, så ska du nog tycka bättre om det då;)
Millan