30 oktober 2009

Liten powernap...

Jag vaknade just ur min dvala. Daniels syster Linda o hennes man Thomas har varit hos oss i kväll och ätit lite thaimat och tittat på film....just det: de åt o tittade på film! Jag åt min sallad och somnade på soffan i Daniels knä. Jag är hlt slut på fredagarna. All (den sista lilla som finns kvar) går bara ur mig. Så är det varje fredagkväll. Det är omöjligt för mig att boka upp något speciellt dessa dagar, det är ingen idé. Jag är bara sååå trött.

Jag kom på mig själv när jag satt på cykeln hem ifrån gymmet att jag faktiskt har tränat 6 dagar i rad den här veckan!! Inte undra på att den är lite trött och sleten. Sex gympass, 5 morgonpass, 6 eftergympass och 4 extra kvällspass. Imorn ska jag VILA!

Jag har inte så stora planer för den här helgen, förutom att vi ska på middag hos svärmor i mornkväll. Jag ska nog rensa och städa ur garderoberna lite tror jag imorn..

Jo just det, jag ska sova uuuuuut imorgon. Inte ställa klockan, bara vakna pigg o utvilad! Det ser jag fram emot.

Nu ska jag äta lite choklad fluff, casein protein såklart, hänga en maskin tvätt och krypa i säng.

Natti natti på er alla!!!!!

2 kommentarer:

Suzan sa...

Ha en superskön vilodag! Det är du värd och trevlig helg också!

(Kan du inte ta bort verifieringskoden när man ska kommentera :( Den e sååå jobbig :(

Millan sa...

Suzan:
Tack snälla, det ska bli riktigt skönt med vila.
Jag provade att ta bort den ett tag, men fick så otroligt mycket skit mail ifrån anonyma personer. jag tyckte det var ganska jobbigt att behöva rensa vilka som var vettiga o värda att pulicera o svara på när det var så många som bara dummade sig.. Hoppas det är ok :)

Trevlig helg!