11 oktober 2009

Jag älskar..

Denicé, du är underbar. Du vet precis vad du ska göra för att muntra upp o pigga upp mig!!

Igår kom Denicé och hennes pojkvän hem till oss på en liten bruch som jag hade fixat tills de kom.

Istället för en flaska vin o choklad som man kanske kan få ibland så fick jag en fin blomma och ett "survivor kit". Tack raring, you are the best!!
LITE smått o gott....godis hela veckan, godis hela veckan lång lång lång.....

Nu är det dax för lite mat och vidare ut till ingelsata för lite shopping tillsammans med Denicé innan de åker hem igen.

2 kommentarer:

Julia sa...

Awww how cute, så söta o goa är ni girls! :)

KRAMAR OM

Millan sa...

Julia:
Jag är så glad att ha en så fin vän som jag har i Denicé. Sådanna växer inte på träd!! Jag är rädd om henne och värnar om henne till tusen.
Kramar!!