09 oktober 2009

Ingen mera "fridag"

hmmm, ingen mer fridag för mig, *snyft*...
Enligt nya kostschemat som jag fick av coach så var det STOPP på fridagarna..
Det jag kommer sakna mest är framförallt friheten, att slippa väga, mäta o räkna en dag i veckan. Att få äta vad o när jag vill har varit en lyx, men inte längre. Nu har jag ist 2 st "höjardagar" (onsdag & lördag) där jag äter liiite mer kolhydrater, BRA KOLHYDRATER, bla havregryn, ris, frukt och qiunoa, för att försöka få igång min förbränning som har tagit semester.. Den har avtagit den sista tiden och jag är berädd att köra detta race för att komma igång nu, om det nu innebär att strunta i mitt BRÖD, PASTA, POTATIS, FRIHETEN och visst, en o annan godsak;) Jag älskar at ta en prommenad till ica kvantum på lördag morgon och köpa färskt bröd och müsli.. Vad ska jag gör på lördagmorgon nu?? Sova kanske :D
Nu är jag jätte trött, ska blanda iordning lite kesella och snart gå o lägga mig, så jag är pigg o glad imorn när Denicé och hennes sambo kommer hit till oss.
Good night!!

2 kommentarer:

Julia sa...

Snyftsnyft, men för faaaan baby - fatta vad hård du kommer vara sen - det är FETT värt det ;)

KRAM

Millan sa...

Julia:
Hmmm, vi får väl hoppas det det kommer visa sig på scenen. Extra FETT värt det, haha;D

Kram