25 oktober 2009

Jag är SKITGLAD!!!

Mätningarna hos Fredrik igår var mycket mycket bättre än vad jag hade kunnat tänka mig. Visst har jag anat att det skulle ge positiva resultat, men jag blev riktivt glatt överraskad!!!

Efter mätningarna var det dax för lunch, som vanligt: Spicy Hot!
Min goa lunch, köttfärs o broccoli;)Det gäller att packa smart när man ska ha med sig ett gäng lådor över dagen:D Morgonprommisen är klar och frukosten lika så.

Nu ska jag ut till Gocart arenan o heja på Daniel o hans lag när de kör för Team Proteinfabrikken!!! Heja heja..
Tack snälla ni som har skickat mess o mail till mig,
det betyder massor att veta att ni finns där o stöttar mig! TACK!!!

5 kommentarer:

Frida sa...

*** N Ö J D & gla´ ***

;-)

Anonym sa...

Bra kämpat!! Njut av den goa känslan att DU fixar det här.. Kram Mia

Millan sa...

Frida:
Happy happy!!!

Mia:
Tack!
Kram

line sa...

Hej Jag vet att detta är ett gammalt inlägg, men jag älskar att läsa om dina recept och matlådor det ser alltid så gott ut.

Men nu efter att ha varit in kanske minst 25ggr utan att överdriva så ser jag för första gången att du har 3 lådor med chokladbollar. Då blir jag nyfiken på om det är några "nyttigare
" såna du vill dela med dej av =)

Millan sa...

Line:
Tyvärr, det finns inga nyttigheter i dessa chokladbollar...:( Bara socker o fetttttt, haha. Jag hade med dem till min coach som en liten muta ;o) Inga bollar för mig.