27 oktober 2009

Fy satan

Vad tror ni Daniel kom hem med i en påse just nu???
Typ det jag lägtar efter starkast och skulle kunna göra mycket för just nu: En kebabrulle!!! Viserligen med kyckling och inte nötkött, men i allafaa. Jäkla suktare, själv ska jag äta min sista måltid för idag, 20g Casein uppvispat till en tjock mousse.
Idag har dagen sprungit iväg, igen.
Morgontramp 40 min, cykling till jobbet 4 km, cykla till gymmet 10 min, tränade rygg, intervaller i 20 på crossen, cykla hem 5 km, och nyss 20 min extra på trampen.
Idag har jag skitkraftig träningsvärk i mina ben, de stackarna får aldrig vila.
Humöret har idag varit helt ok men känner mig lite nere iaf. Varför är vissa dagar så?? Jag var inte alls sugen på att träna idag, men försökte vända den olusten till lite extra kraft på gymmet iaf, gick helt ok.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Känn dig nöjd och glad nu istället :) Det är inte många som har styrkan att vara så strikt. Var glad att du inte är en av dem som "syndar" och förbannar sig själva för att de åt för mycket av det goda ... igen, trots att målet är nära! :) Lycka till med allt!

Mamma Fia sa...

Det finns ingen som har den energin och viljan som DU!! Det är svaret på dina funderingar helt enkelt: Du är såå stark... //Mamsen

Daniel sa...

Förlåt...

Lina Sirén sa...

Vet hur det känns gumman, energin är så låååg nu... Men vi kämpar vidare och fixar det här, eller hur!!!

Beställningen kom till jobbet igår, tack för hjälpen :O)

*Kramar om*

Millan sa...

Anonym:
Tack snälla!!!! Jag vet att målet är näraaaaaaaaaaaa. Puh, jag kämpar på:)
Kram

Mamma:
Tack mamsen, puss!

Daniel:
Din jäkel...jag kan inget annat än att förlåta dig. Den där äckliga bearnaissåsen som du smetade på förstörde ändå hela rullen :o)
Pussis

Lina:
Självklart fixar vi det här. Har vi kämpa så här långt vore det katastrof att ge upp nu, visst?

Kram

Evelina sa...

Du är jätteduktig Millan! Du kommer klara detta galant :) Och vet du vad det bästa med "down-dagar" är? Att det faktiskt ÄR ok att känna sig nere ibland och man FÅR ha sådana dagar.. För sen kan det bara bli bättre -vilket det faktiskt också blir :D

Stor kram till dig /E

Millan sa...

Evelina:
Tack!!!
Precis, man behöver ha dessa down dagar ibland, för att kunna uppskatta de bra dagarna mycket mer!!
Kram