02 oktober 2009

SM i Västerås

Hej på er!
Jag har varit grymt dålig på att blogga de sista dagarna, men det har varit så otroligt mycket på jobbet...förlåt!
Kaos med olevererade varor till kunder, vi ska flytta till nya lokaler samt att hela vårt sverige lager ska pakas/emballeras och skickas iväg. Jag har varit helt slut på kvällarna, tyvärr har det märkts på träningen den här veckan, då ork o motivation har varit någon annanstans, tyvärr.

Om några timmar åker vi upp till Västerås för att börja förbereda och bygga upp vår monter inför helgens tävlingar. Jag ser fram emot denna helg till tusen och hoppas kunna komma hem med ny booooost!

Nu ska jag hoppa upp på cykeln och trampa iväg till jobbet i minusgraderna ;)

Hoppas ni kommer fram o hälsar på mig i Proteinfabrikkens monter :X

Puss!!!

6 kommentarer:

Natalie sa...

Hej hej! Tänkte kolla om du vet någon bra coach i gbg området eller jönköpingstrakten?

Mvh Natalie

Emma Haals sa...

har äntligen bokat biljett till sm imorgon. ska bli sjukt kul att åka ner i år igen. vi kanske ses i montern då :)

Natalie sa...

hej undrar om du vet någon coach i jönköpingsområdet? kanon blogg förresten brukar läsas flitigt!

Lina Sirén sa...

Tanka lite motivation för mig också sweety!! Hoppas ni får en toppenbra helg uppe i Västerås! Hoppas att vi ses snart ändå, om inte innan så blir det garanterat till FF :OD
KRAAAMEN!

Anonym sa...

Heej! Du kanske inte kommer ihåg mig, men vi stod brevid varandra förra året på Luciapokalen backstage, du fick låna lite bikini klister av mig ;) Ska du tävla i år igen på samma tävling? Skulle vara kul att hålla kontakten med någon som ska dit iår med :) Hoppas allt går bra för dig! Kram Sussie

Millan sa...

Natalie:
Hej, Tack!! Ingen som jag personligen känner, men jag kom att tänka på, Camilla Öhman. Hon är ju en fantastisk tjej och hon bor väl i Gtb, du kan väl alltid slänga iväg ett mail til henne o fråga? :)
Lycka till, Millan

Emma:
Visst var det en toppen helg i Västerås, så sjukt kul! :D

Lina:
Vi hade det verkligen toppen i Västerås. Nu är det fullt ös för oss som gäller, eller hur gumman?? ;o)
Kramis

Hanna:
Jag ska kika in...:)

Sussie:
Hej, jag kommer självklart ihåg dig! Jag ska köra FF, är sååå laddad. Vill tävla imorn.....eller inte;)
Kram