31 oktober 2009

Det här är INTE okej

Va fasen gör jag uppe NU???

Jag som hade räknat med att få sova fram till 10 iaf. Det blev ganska sent igår, så jag behövde verkligen min sömn!!!
Jag har legat o vridigt o vänt på mig i 80 minuter nu utan att lyckats kunna somna om. Som alltid är jag uppe o gör nattkissen, idag lite senare 6.30 sen dess har jag inte lyckats somna om. Och jag är skit trött men kropp o sinne vägrar.


Jag har provat på sidan, på magen, på ryggen, t o m så tog jag fram spikmattan och tänkte att är det nån som kan söva mig så är det spikis...men nopp:(

Vad ska jag göra nu då?

Jag tror att jag ska börja rensa o städa ur mina två badrumsskåp, kanske laga lite matlådor och snart är det vips förmiddag igen.

Jäkla skitstart på en härlig lördag.

Hade jag inte planerat och verkligen behöver vila, så hade jag gett mig ut på en powerwalk eller kanske t o m en liten löprunda, men nae inte idag.

Det finns inte en chans att min lilla kropp tillåter det idag:)

2 kommentarer:

Chatrine sa...

Åh, så jäkla typiskt. Så himlans skumt att när man väl får sova, så kan man ofta inte. Du får fesöka ta en liten tupplur senare, det kan va ganska skönt oxå :) Kram o ha en härlig lördag!

Millan sa...

Chatrine:
Jag tog en liiiten lur efter frukosten faktiskt:D Det var väl behövligt...Kram!!