31 oktober 2009

Då var jag anmäld då.....

Nu började nervositeten komma mer o mer krypande.
Nu står mitt namn med på anmälningslistan!
Nu finns det ingen återvändå, bara att tuta och köra.

Luciapokalen Body Fitness (lördag 5 december)

-163 cm

•Ulrica Merkel, Team Nordic Nutrition, Helsingborg
•Camilla Rehn, Team Fairing, Järfälla
•Maria Eriksson, Team Fairing, Järfälla
•Sashli Amirfatemi, MM Sports, Göteborg
•Elisabeth Wicander, Team Nutrend, Kungsbacka
•Åsa Råding, Arvika Träningscenter
•Therese Löfqvist, Team Scitec Nutrition, Sollentuna
•Linda Eriksson, Aspholmens Wellnessklubb, Örebro
•Eva-Linn Röjerstrand, Team reFORM, Västerås
Camilla Sandberg, Proteinfabrikken Sverige, Norrköping
•Jessica Bergenström-Karlsson, Team reFORM, Västerås
•Helena Andersson, Forever Fit, Sundbyberg

8 kommentarer:

Åsa sa...

Grymt kul! Jag kommer att följa din väg dit.

Andreaz sa...

Då är det bara köra ända in i kaklet! Lycka till.

Sofia sa...

Wohoo ska bli spännande att följa dig fram tills dess. Ska försöka ixa biljetter till fitnessfestivalen så man får hejja på dig live! ;)) Lycka till!

Millan sa...

Åsa, Andreaz, Sofia:
Tack snälla ni, ni kör vi!!!

Julia sa...

Underbaart! :) Då ses viiiii....
STOR KRAM

Anonym sa...

Hej!

Jag följer din blogg och fick för mig att nosa lite i äldre inlägg.. :) Så jag såg ditt inlägg från den 24 juli i år, och är SÅ imponerad av din sunda, starka kropp! Både då (refererar främst till dina biceps på den bilden) och på tävlingssäsong.

Jag är, som nybörjare i styrketräningsvärlden, nyfiken på hur lång tid det tog för dig att bygga upp dina muskler som de ser ut idag. När började du med fitness/styrketräning? Har du idrottat mycket som barn och tonåring?

Jag är 16 år, vill gärna satsa på bodyfitness så småningom och undrar om det finns en chans för mig att lyckas, jag som inte varit elitidrottare förut. Och hur lång tid det skulle ta.. :)

Lycka till på Luciapokalen och tack för en inspirerande blogg!

Vänliga hälsningar,
Matilda

Anonym sa...

Hej!

Ska bli kul att se dig på FF. Lycka till och kör hårt det sista!

Maria Andersson

Millan sa...

Matilda:
Åhh tack snälla du rara:D Nu blir jag lite generad...;)
Jag spelade fotboll mellan de åren jag var 7-16. Jag började styrketräna 2002.
Rätt kost och rätt träning har jag nog hållt i några år, jättesvårt att säga när, men jag har nog tränat och ätit "tävlingsinriktat" i kanske 3 år..?
Jag har fått kämpa för att få den muskelmassa som jag har, den har inte kommit över en natt, som tyvärr många tror att den gör, bara man går in på gymmet så får man ådror på axlarna... :)
Det finns inga genvägar, det är bara att kämpa stenhårt!!
Lycka till, Millan

Maria:
Tack snälla. Jag kämpar på för kung o fosterland nu, jag lovar ;o)
Millan