19 oktober 2009

Muttmuffen är på

Detta är min viktigaste accesoar nu under höst o vinter halvåret. Utan den hade jag legat hemma med blåskatarr o urinvägsinfektion om vart annat stup i kvarten. Men inte tack vare rumpans bästa vän:D
Vaderad o skön "sadelmuff".

Jag försöker att cykla så mycket jag kan o så långt in på vintern som är möjligt. Är dock lite försiktig när isen kommer, till mångas stora lättnad, tihi.Så här kan det se ut på luncherna när alla på jobbet bestämmer sig för att äta på thaibuffén...Alla mumsar o gottar i sig för glatta livetMedans jag ALLTID har med mig min egna lilla låda:)
Jag längtar tills jag får gå på buffé!!!!!!!!!!!!!!!
Jag unnade mig lite lyx, brun utan sol eftersom jag ALDRIG tar mig tid att lägga mig i solaret när jag har tränat klart. Jag vill då bara hem.
För att slippa frysa om händerna blev det ett par sköna skinnhandskar..i år igen;o)
Var bara tvungen att lägga in en bild på min älskling. Här är han så söt och hjälper till att ordningställa allt i vår monter på SM på fredag kvällen.

2 kommentarer:

Daniel sa...

Tack älskling, det var snällt sagt =)

Millan sa...

Daniel:
Jag älskar ju dig!!!!!!!!!!!
Puss