22 oktober 2009

Matskadad???

Jag har helt klart fått dille på MAT!!!!! I alla former o format. Jag älskar mat, äta, titta, lukta, läsa, fantisera, drömma, känna, you name it.
Dagens nya tidning underhöll mig 30 minuter på trampmaskinen på gymmet efter dagens triceps och axelpass, bra pass. Tack Systeryster;)

För er som vill laga hälsosam och god mat kan jag varmt rekomendera denna tidning. Den är även enkel att följa. ALLA klarar av det, jag lovar!
Jag älskar att köpa mattidningar och denna är min favvo just nu!!
Kvällsmaten blev en enkel sallad med räkor, kalkon, sallad, rödlök och ÄRTOR. Jag ÄLSKAR ÄRTOR!!!! Toppat med lite lättfil och massor av kryddor.Hmm, när man inte får äta vad man vill och få den njutning och tillfredsställelse som mat kan ge, så får man ta till reservplanen:
Shopping!!!! Lite nya plagg att fylla ut garderoben med:D

3 kommentarer:

Mamma Fia sa...

Du är väl för goo, gumman. En fit kropp måste ju bara ha fräscha nya kläder..Och den kombinationen kan ju inte bli annat än super!!! Kram Mamma

Denicé-Fitness sa...

Åååå du har så rätt vännen, när man inte "får" äta så kan man ju alltid SHOPPA!! I love it =)
Du den där tidningen: Laga Lätt blir nog en som kommer få följa med mig i matkorgen imorrn när det ska storhandlas. Inspiration är inte helt fel.
KRAAAAAM!

Millan sa...

Mamma:
Tack mamsen, du är alltid så rar.
Puss

Denicé:
Nån form av abstinens får man när man inte får ta till maten, och för både dig o mig har det visat sig vara SHOPPING!!!
Du måste köpa den, den är jätte bra!
Puss o Kram!!!