07 oktober 2009

Mitt inrutade liv..

Mina dagar är ganska tråkiga och enformiga att skriva om just nu.

Vaknar 5.30 - morgon cardio
7.45 cyklar till jobbet
17.00 cyklar till gymmet
Tränar gym + cardio
ca 19 cyklar hem
20 äter
22 äter igen
23 sover......

Idag har jag mutat Sandra som har varit här på kvällsmat och hjälpt mig att storstädat inför helgen då vi får fin besök....Denicé och hennes sambo kommer o hälsar på oss.

Daniel har legat på soffan med solglasögon på hela kvällen..han har varit och fixat sina ögon idag, ögonlaser behandling. Nu kommer han helt plötsligt kunna se...fasen oxå, nu ser han ju verkligen hur jag ser ut, tihi;o)

Som ni ser så händer det inte så mycket variation just nu, varje dag är som ett inrutat mönster. Men jag gillar det, jag älskar fasta rutiner.

Time for bed and spikis.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Det är underbart med rutiner. Hoppas att du får en bra dag!

Millan sa...

Åsa:
Jag älskar rutiner, måste ha dem i vardagen.
Millan