29 september 2009

Turbo

Ja, Idag blev det ett effektivt pass på gymmet. Rygg + biceps + intervaller (20 min) på krossen.
Jag var klar på en timme, ibland är det skönt att ha lite tidspress, så det blir lite variation på övningarna och intensiteten.
Kvällsmat tillsammans med svärmor o svärfar...Spicy Hot!!! Japp, även för mig.
Oxfiléspett med jordnötsås, grönsaker och ris.. Nästan iaf, oxfiléspett med egenkomponerad sallad och mager salladsdressing (3%) iaf. Det doftade så otroligt gott ifrån deras varma, kryddstarka thai wooker. Mina smaklökar och framförallt mina doftsinnen förstärks så starkt under diet. Jag vill lukta på allt. Då menar jag ALLT.
Mat, fika, frukt you name it...
Många kan inte med det "förbjudna" i sin närhet när de går på diet och suktas då de inte får ta del av alla gosaker. Jag blir tvärt om, jag vill dofta och fantisera om all god mat. Jag älskar att köpa härliga mat o recept tiningar och bara drömma mig bort... Det är väl nåt fel på mig tror jag ;o)
Matlådorna är klara för imornI söndags var det storstädning här hemma. Jag måste bara bjuda på några spexbilder, hahaha.Trkigt att bilderna i mobilen blir så suddiga och oskarpaSnyggt brallorna hänger i rumpan, lite har nog hänt där bak...

3 kommentarer:

Carro sa...

Haha jag gillar att du alltis ska ha med dildon på dina matlåde bilder ;)
Du verkar va en mästerkock!! allt ser fantastiskt ut....du får starta ett gym med restaurangdel i ;)

Malin sa...

hej!
Blir inspirerad av din blogg. Har nyligen börjar ordentligt med styrketräning. Hur lägger du upp din träning vid diet? Fler morgonpromenader? Får du ut lika myclet av styrketräningen under diet?

Millan sa...

Carro:
Visst är dildon fin, den ingår i min dagliga kosthållning;)
Tack, jag älskar verkligen att stå i köket och laga mat o baka. Nån gång i framtiden kanske jag startar upp en restaurang, man vet aldrig;o)

Malin:
Roligt att du gillar min blog och att den inspirerar dig:)
Jag har faktiskt tagit hjälp av en väldigt duktig kille i år (Fredrik Carlsson), både när det gälle kost och träning.
Först o främst blir det mer cardiopass, absolut, powerwalk/spinning/trampmaskin...både på morgon o kväll.

Jag kan nog inte påstå att det blir någon större muskelutveckling under en diet, men det är ju inte syftet heller. Jag är mest glad om jag kan behålla det lilla jag har.
Lycka till, Millan